Božić - Kako primiti svoju narudžbu na vrijeme
Želite svoju opremu prije Božića?
Bez stresa - samo se pobrinite da napravite narudžbu do 16. prosinca u 16:30. I evo trika: sve u vašoj košarici mora biti na zalihi (ili se očekuje da će biti na zalihi do tada). Na taj način, možemo vam dostaviti na vrijeme za veliki dan.
Status zaliha i informacije o dostavi
Prije nego što završite kupnju, odvojite trenutak da provjerite status proizvoda:
Na zalihi
Spremno za isporuku! Proizvod je dostupan i bit će poslan što je prije moguće.
Očekuje se na zalihi xx/xx
Na putu je i očekujemo da ćemo ga poslati nakon navedenog datuma.
Prednarudžba (bit će poslana xx/xx)
Ako naručite sada, proizvod će biti poslan na očekivani datum.
Za opće informacije o dostavi, posjetite našu Informacije o dostavi.
Obavijest
- Dodavanje komentara vašoj narudžbi tijekom završetka kupnje može usporiti proces.
- Mogu se dogoditi problemi s dostavom (kašnjenja u prijevozu, kašnjenja dobavljača, carina itd.).
- Nema podijeljenih pošiljki - vaša narudžba se šalje kada su svi artikli na zalihi.
Mogu li promijeniti narudžbu nakon što je postavljena?
Trebate ažurirati svoje podatke, adresu ili artikle? Posjetite svoj SkatePro račun kako biste otkazali i ponovno naručili.
Ako gumb za otkazivanje nije vidljiv, vaša narudžba je već obrađena za dostavu i više se ne može mijenjati.
Promijenili ste mišljenje? Bez brige.
Možete vratiti svoju narudžbu unutar 365 dana. Bilo da je to pogrešna veličina, pogrešna boja ili jednostavno nije pravi osjećaj - mi smo tu za vas.
Pogledajte našu politiku povrata.
Radno vrijeme za Božić
Dat ćemo sve od sebe da budemo ovdje kada nas trebate. Evo kada smo dostupni:
23. prosinca: 10.00 - 16.00
24. - 26. prosinca: zatvoreno
29. prosinca: 10.00 - 16.00
30. prosinca: 10.00 - 16.00
31. prosinca - 1. siječnja: zatvoreno
Dok smo odsutni, slobodno razgovarajte s našim AI agentom Olliejem, koji je dostupan 24/7.
Česta pitanja o dostavi tijekom praznika
- Mogu li dio svoje narudžbe poslati ranije?
Ne, žao nam je! Sve šaljemo zajedno kada su svi artikli na zalihi.
- Mogu li dobiti poklon zamotan?
Znamo - zamatanje poklona je zabavno (i ponekad spas). Ali ove godine ga preskačemo kako bismo stvari održali brzim i glatkim. Zamatavanje narudžbi usporava dostavu, a mi želimo osigurati da vaša oprema stigne na vrijeme.
Naš savjet? Nabavite neki cool papir, stavite mašnu i učinite to svojim. Možete vi to!
- Hoće li pakiranje otkriti iznenađenje?
Obavijest: sve narudžbe šaljemo u kutijama zapečaćenim SkatePro trakom - pa ako su vaša djeca na oprezu zbog božićnih tragova, možda biste trebali izbjegavati dostavu na kućnu adresu.
Odaberite opciju dostave gdje možete presresti paket ili ga pošaljite prijatelju ili susjedu.
- Što ako moja narudžba kasni?
Trudimo se da vaša oprema stigne na vrijeme, ali ponekad se dogode stvari - poput kašnjenja u prijevozu, zadržavanja na carini ili problema s dobavljačem.
Ako vaša narudžba kasni, možete otići na svoj Korisnički račun i preuzeti poklon bon. Prikazuje artikle koje ste naručili, tako da imate nešto za zamotati ili podijeliti dok čekate.
- Što ako je odabrana paketna trgovina puna?
To se događa - posebno tijekom prazničnog razdoblja. Ako je paketna trgovina koju ste odabrali puna kada vaša narudžba stigne, prijevoznik će automatski preusmjeriti vaš paket na najbližu dostupnu paketnu trgovinu.
Dobit ćete obavijest s novom lokacijom za preuzimanje, tako da možete preuzeti svoju opremu bez odgode.
- Što ako nešto nije u redu s mojom narudžbom?
Nedostaje li artikl? Dobili ste pogrešan? Nešto je stiglo kao da je izgubilo borbu s dostavnim kamionom?
Bez brige - mi smo tu za vas. Započnite svoju žalbu s našim AI agentom Olliejem. On će vas provesti kroz korake kako biste to brzo riješili.
